Videointi-klinikat syyskuussa 2024

Videointi-klinikka -kurssi on erittäin tehokas tapa oppia moderneja ja taloudellisia hiihtotekniikoita!
Oman hiihdon näkeminen videolta ja valmentajan analyysit sekä henkilökohtaiset tekniikkatreeniohjeet puhelimeesi jokaisen kurssikerran jälkeen, on ollut kiitelty valmennusmuoto.

Videointi-klinikka -kurssi sopii Innostu rullahiihdosta kurssin käyneille tai itsekseen jo joitakin kertoja rullahiihtäneelle sekä kokeneemmille harrastajille.
Tasovaatimuksena on pystyä jollain tavalla jarruttamaan rullasuksilla.
Videointi-klinikka kurssilla keskitymme aina yhteen hiihtotekniikkaan/kurssikerta. Valmentaja videoi osallistujien suoritukset, jonka jälkeen harjoitellaan ko. tekniikkaa erilaisin tekniikkatreenein. Valmentaja lähettää jokaisen kerran jälkeen videosi sinulle whatsappilla sekä henkilökohtaiset huomiot ja treeniohjeet ko. tekniikkaan.

Kurssit ovat joko perinteiselle tai luistelurullahiihdolle.
Ilmoittautuessasi voit ilmoittaa mahdolliset välinetarpeesi. Välinelaina kuuluu tunnin hintaan.

Kurssi kokoontuu neljänä kertana, perättäisinä viikkoina samaan aikaan. Ilmoittautuminen kurssille tehdään palvelussa vain ensimmäiselle kerralle, vaikka kurssikertoja onkin neljä.

Oittaalla kokoonnumme rullahiihtoradan alussa ja Paloheinässä hiihtolatujen parkkipaikalla.

Kurssin hinta 4x75min 149€
sis. tarvittaessa välinelainat ja videomateriaalit sekä treeniohjeet kännykkääsi jokaisen kurssikerran jälkeen.

Kurssikerrat lauantaisin Oittaalla
7.9., 14.9., 21.9., 28.9.
klo 10-11.15 Perinteisen hiihdon tekniikat
klo 11.30-12.45 Luisteluhiihdon tekniikat

Ilmoittautuminen www.varaaheti.fi/hiihtokoulu/oittaa 7.9.2024 päivälle.

Lisätietoja kurssin valmentajalta
Laura Jarvalta